Dom i ogród

Bricomarché

Grupa Muszkieterów jest międzynarodowym zrzeszeniem niezależnych handlowców. W Polsce Muszkieterowie kierują sklepami typu dom i ogród Bricomarché oraz sklepami spożywczymi Intermarché. Przyjazne sklepy Muszkieterów spełniają idealnie oczekiwania klientów. Charakteryzuje je bliska lokalizacja, niskie ceny produktów i stosunkowo nieduża powierzchnia handlowa (od 400 do 2000 m2). Ciekawa filozofia działania i oryginalna organizacja wzbudzają coraz większe zainteresowanie polskich przedsiębiorców.
Bricomarché to sieć supermarketów typu „dom i ogród”. Średnia powierzchnia sklepu wynosi 1400 m2. Bricomarché to najbardziej rozbudowana pod względem liczby placówek sieć supermarketów „dom i ogród” w Polsce. Niskie ceny oferowanych produktów dają tym sklepom przewagę nad konkurencją.

Jednostki własne:
Centrum magazynowo- biurowe o pow. łącznej ponad 82 tyś. m2 w Swadzimiu oraz magazyn logistyczny w Mysłowicach.

Jednostki franczyzowe: 130 Bricomarché

 

sklep-brico-marche

 

Suma inwestycji:

Szczegóły dotyczące zasad inwestycji w supermarket Bricomarche będą omawiane podczas spotkania z przedstawicielem Grupy Muszkieterów.

Podstawowe wymagania sieci:

  • Wiek 25–50 lat,
  • Motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
  • Wspólna praca z partnerem życiowym,
  • Chęć wzięcia udziału w 6 miesięcznym stażu szkoleniowym,
  • Mobilność (możliwość zmiany miejsca zamieszkania).
Kontakt
ITM Polska Sp. z o. o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne (61) 665 11 27 lub (61) 665 48 48

Źródło:  Bricomarché

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *