Art. spożywcze i przemysłowe

Carrefour

Oferta współpracy

Carrefour od ponad 30 lat rozwija koncept sklepów franczyzowych na świecie. W Polsce model takiej współpracy firma proponuje od 2010 roku.
Carrefour oferuje swoim partnerom biznesowym takie koncepty sklepów jak: Express convenience, Express minimarket oraz Globi, a także oprócz franczyzy, nowe formy współpracy: ajencję oraz specjalną ofertę dla młodych i przedsiębiorczych.

Jednostki własne

W Polsce pod szyldem Carrefour działa ponad 600 placówek handlowych – hipermarkety, supermarkety oraz sklepy franczyzowe.

Jednostki franczyzowe
ponad 500

 

carefour-express

 

Franczyza z Carrefour to:

  • sprawdzony koncept handlowy sklepu
  • dobrany asortyment i dostęp do ponad 500 produktów marki własnej
  • wsparcie silnej marki
  • skuteczny plan marketingowo-promocyjny
  • profesjonalna logistyka
  • atrakcyjny pakiet na otwarcie sklepu
  • opieka i doradztwo ekspertów Carrefour w trakcie współpracy
  • brak opłaty wstępnej.

Wsparcie:

  • sprawdzony koncept handlowy oraz silną i rozpoznawalną markę
  • współpracę ze stabilnym partnerem biznesowym
  • kompleksowy pakiet szkoleń
  • opiekę i wsparcie profesjonalistów przez cały okres współpracy.

Podstawowe wymagania sieci:

  • wymagania zależne są od formatu sklepu.
Kontakt
Carrefour Polska Sp. z o.o. ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa (22) 517 25 09, 517 27 23 (22) 517 22 01 franchising@carrefour.com

Źródło: Carrefour

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *