Moda

Gatta

Firma FERAX sp. z o. o. (właściciel marki GATTA) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.
Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.

Jednostki własne 109

Jednostki partnerskie 30

 

gatta-sklep

 

Wsparcie dla partnera

  • pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
  • pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
  • szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
  • nadzór Kierownika Regionalnego,
  • opieka Visual Merchendisingowa,
  • wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
  • dedykowane oraz globalne promocje,
  • dostęp do know-how,
  • zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
  • zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
  • wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
  • wdrożenie systemu informatycznego,
  • bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.

Przewidywana suma inwestycji

  • Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:
  • aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł. ,
  • zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 m2: 20-25 tys. zł,
  • jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.

Podstawowe wymagania sieci

  • miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
  • umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu – preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 m2 (Centra Handlowe),
  • zatrudnienie personelu,
  • współpraca z Kierownikiem Regionu,
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
  • zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
  • łącze internetowe,
  • ubezpieczenie salonu,
  • wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
  • zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
Kontakt
Ferax Sp. z o.o. ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola 661 632 300 michal.nowosad@ferax.com.pl

Źródło: Gatta

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *