Finanse i bankowość

GO-leasing

Sieć partnerska GO-leasing
Dołącz do najlepszych!

“Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję.”

Jednostki własne 1

Jednostki partnerskie 50 (oraz 5 w trakcie organizacji)

 

dsvxvqil_400x400

 

Peter Drucker

Masz już dość pracy w korporacyjnej rzeczywistości?
Szukasz nowego pomysłu na życie zawodowe?
Niezależność i swoboda w działaniu jest tym, co cenisz sobie najbardziej?
Interesuje Cię budowanie własnego biznesu, który będzie przynosił stabilne dochody przez długie lata?
Jeśli TAK – dołącz do nas jako:

Dyrektor oddziału – niezależny partner biznesowy

GO-leasing to dynamicznie rozwijająca się partnerska sieć niezależnych brokerów leasingu. Obecnie firma działa w 53 oddziałach w całej Polsce – obsługa Klientów na terenie całego kraju. Docelowo planowane jest otwarcie ok. 60 lokalizacji.
Poszukujemy kandydatów na Dyrektorów Oddziałów na terenie całej Polski.
Współpracujemy na bardzo dobrych warunkach z 28 najlepszymi firmami leasingowymi oraz bankami – dzięki temu mamy dostęp do szerokiej oferty leasingu, kredytów samochodowych oraz kredytów dla firm.
Klienci cenią Go-leasing za rzetelność, fachowe doradztwo, wysoką jakość usług oraz skuteczność w doborze najbardziej korzystnych rozwiązań.
W związku z dalszą budową partnerskiej sieci oddziałów GO-leasing w całej Polsce (pozostało do obsadzenia już tylko 7 lokalizacji) firma zaprasza do współpracy osoby przedsiębiorcze, ukierunkowane na sukces, otwarte na innowacyjne rozwiązania, kreatywne, a także pozytywnie nastawione do życia i ludzi.

UWAGA! To nie jest Franczyza!

Współdziałamy na równorzędnych partnerskich zasadach. Nasza umowa jest krótka i prosta – nie stosujemy zakazu konkurencji ani innych zbędnych obowiązków, ograniczeń czy kar, charakterystycznych dla systemów franczyzowych. Nie używamy także żadnych sposobów (zarówno ukrytych jak i jawnych) potrącania Twoich prowizji.

Nasze oczekiwania od kandydatów:

  • Środki finansowe niezbędne do uruchomienia swojej firmy i biura będącego oddziałem GO-leasing.
  • Doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu własnego biznesu – minimum 1 rok (mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub rynku B2B).
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne – łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu kontaktów z ludźmi.
  • Profil osobowościowy: zdolności analityczne, dokładność, terminowość, wytrwałość, silna determinacja i zaangażowanie w dążeniu do celów, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja czasu i pracy, zdolność szybkiego uczenia się, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Wiedza z zakresu księgowości, podatków, leasingu oraz narzędzi finansowania przedsiębiorstw będzie dodatkowym atutem.
  • Niekaralność.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci GO-leasing wynosi 13.900 pln + VAT.

W zamian otrzymasz od nas:

  • 9-dniowe profesjonalne szkolenie sprzedażowe, dostosowane do specyfiki naszego biznesu, prowadzone przez doświadczonych trenerów-praktyków z udokumentowanymi sukcesami, dzięki którym poznasz tajniki i metody sprzedaży naszych produktów oraz będziesz potrafił radzić sobie z konkurencją i skutecznie finalizować transakcje z Klientami.
  • Komfortowe warunki szkoleniowe w 3-gwiazdkowym hotelu biznesowym (noclegi oraz catering w czasie szkolenia – bez dodatkowych kosztów), grupy szkoleniowe liczące maksymalnie 8 osób – takie warunki gwarantują efektywną pracę, głównie w formie praktycznych warsztatów dających gotowy know-how do natychmiastowego wykorzystania w biznesie.
  • Follow up – cykliczne cokwartalne 3-dniowe warsztaty i spotkania szkoleniowe Partnerów dające możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wymiany doświadczeń w dynamicznie rozwijającym się zespole – dla nas najważniejsi są ludzie, którzy tworzą sieć partnerską i dlatego stawiamy na ich rozwój! Nasze długoletnie doświadczenia w pracy z ludźmi w biznesie dowodzą, że podstawą do długofalowego nabycia umiejętności jest model: praktykowanie – konfrontacja – korekta – zamrożenie.
  • Mentoring i coaching pod opieką doświadczonego trenera i menadżera sprzedaży – jeśli oczywiście będziesz tym zainteresowany.
  • Fachowe doradztwo w organizacji i uruchomieniu oddziału GO-leasing (biznes plan, lokalizacja, urządzenie biura, itp.) – dzięki temu unikniesz kosztownych błędów i zbędnych wydatków, a także zaoszczędzisz na sprawdzonych rozwiązaniach.

Zobacz jak wygląda przykładowe biuro oddziału

  • Sprawdzony i potwierdzony sukcesami kompletny model biznesowy – oszczędzasz mnóstwo czasu, nie musisz wyłamywać już otwartych przez nas drzwi!
  • Pakiet unikatowych narzędzi, dzięki którym będziesz sprawnie obsługiwał Klientów. (m.in. kalkulator leasingowy – w 60 sek. przygotujesz ofertę każdej firmy leasingowej, porównasz i przeanalizujesz oferty konkurencji, skorzystasz z już przygotowanych praktycznych formularzy, wzorów dokumentów, itp.)
  • Swój własny dedykowany system CRM z bazą Klientów – łatwe w obsłudze narzędzie dostępne online, zaprojektowane z myślą o naszym biznesie, przez co zarządzanie kontaktami z Klientami oraz lejkiem sprzedaży będzie banalnie proste.
  • Wsparcie marketingowe, merytoryczne i produktowe po uruchomieniu oddziału przez cały okres Twojego uczestnictwa w sieci.
  • Uruchomienie rozbudowanej strony internetowej Twojego oddziału z ok. 30 podstronami, kalkulatorami i innymi narzędziami – z dostępem do systemu CMS, dzięki któremu będziesz mógł dodawać lub zmieniać zawartość strony oraz pozyskiwać Klientów przez Internet. Przykład strony oddziałowej: www.wroclaw.go-leasing.pl
  • Sprawdzony i skuteczny model systematycznego pozyskiwania Klientów zainteresowanych leasingiem (tzw. leadów sprzedażowych).
  • Dostęp do unikalnej i nieustannie rozwijającej się bazy wiedzy, bazy projektów marketingowych oraz platformy komunikacyjnej
  • Pełne 100% prowizji za sfinalizowane przez Ciebie transakcje leasingowe i kredytowe – nie potrącamy żadnych prowizji pomiędzy Tobą a instytucjami finansowymi.
  • Realna możliwość osiągania dochodu netto powyżej 10 tys. zł miesięcznie już po 3 miesiącach od uruchomienia firmy.
  • Konsekwentna realizacja długofalowej strategii marketingowej rozwoju Sieci Partnerskiej GO-leasing, dzięki czemu będziesz działał pod najbardziej rozpoznawalną marką ogólnopolskiego lidera na rynku brokerów leasingu.

Dołącz do najlepszych! Razem zrobimy więcej!

Sprawdź, jakie jeszcze korzyści przyniesie Ci udział w naszym zespole – wyślij swoją aplikację (CV oraz list motywacyjny) z podaniem w tytule wiadomości nazwy miasta, w którym chcesz prowadzić oddział GO-leasing na adres: partnerzy@go-leasing.pl. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Więcej informacji uzyskasz także pod tel. 698 647 649 (Grzegorz Olszewski).
Jak zadbać o obustronne korzyści między instytucją a partnerem?

W branży finansowej, gdy mamy do czynienia ze sprzedażą usług i produktów, takich jak kredyty czy leasing, bardzo ważnym czynnikiem decydującym o pozyskaniu klientów jest wiarygodność. Klienci, dokonując wyboru instytucji finansowej, zwracają zwykle uwagę na to, czy firma posiada znaną i ugruntowaną na rynku markę, sieć placówek w całej Polsce, profesjonalnych i dyspozycyjnych doradców oraz zadowolonych z obsługi klientów.

Na zdobycie zaufania i statusu wiarygodnego dostawcy trzeba często pracować przez wiele lat. Możliwe jest jednak przyspieszenie tego procesu – np. poprzez budowę ogólnopolskiej sieci partnerskiej, działającej pod jedną marką.

Dylemat przedsiębiorcy

Firmy, które od podstaw budują swoją pozycję i dopiero zdobywają rynek, jednak mają dobry i sprawdzony pomysł na biznes, stają przed dylematem: kontynuować rozwój sprzedaży poprzez sieć własnych oddziałów czy budowę placówek partnerskich, nawiązując współpracę z przedsiębiorcami zainteresowanymi takim modelem biznesu. Pierwsza droga byłaby oczywiście bardzo kosztowna, długotrwała i wymagająca zatrudnienia oraz wdrożenia personelu pracowniczego ze wszystkimi konsekwencjami związanymi z zarządzaniem wewnętrzną strukturą organizacyjną. Zawieranie umów partnerskich z przedsiębiorcami finansującymi otwarcie oddziału instytucji finansowej z własnych środków pozwala na znacznie sprawniejszą budowę sieci ogólnopolskiej, a przez to szybki wzrost organiczny sprzedaży i dotarcie do większej liczby klientów. Istotną wartością dodaną sieci partnerskiej jest wypracowanie skutecznych standardów sprzedaży, obsługi czy pozyskiwania klientów, poprzez wzajemną wymianę doświadczeń, dobrych praktyk oraz wniosków z popełnianych przez partnerów błędów.

Zadania organizatora sieci partnerskiej

Najważniejsze zadania po stronie organizatora systemu partnerskiego mają charakter doradczo-szkoleniowy, czyli m.in.:

  • opracowanie kompletnego, sprawdzonego i potwierdzonego sukcesami modelu biznesowego oraz narzędzi zapewniających jego skuteczne wdrożenie w oddziałach partnerskich,
  • fachowe doradztwo w organizacji i uruchomieniu oddziału placówki partnerskiej (biznesplan, lokalizacja, urządzenie biura itp.),
  • dbałość o rozwój partnerów poprzez organizację szkoleń wstępnych oraz kolejnych cyklicznych – w czasie trwania współpracy,
  • wsparcie marketingowe, merytoryczne i produktowe po uruchomieniu oddziału przez cały okres uczestnictwa partnera w sieci,
  • rozwój narzędzi IT, zapewniających sprawne funkcjonowanie sieci partnerskiej (systemy transakcyjne, baza wiedzy, CRM, platforma komunikacyjna itp.),
  • tworzenie i realizacja strategii rozwoju firmy, budowa rozpoznawalnej marki oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku organizacji w skali ogólnopolskiej.

Jeśli w modelu sieci partnerskiej większość nakładów na marketing i reklamę ma charakter lokalny i jest finansowanych z budżetów partnerów, w zamian za to organizator sieci powinien zapewnić partnerom atrakcyjne warunki wynagrodzenia lub prowizji od sprzedaży.

Kultura organizacyjna sieci

Ludzie czując się mniej zagrożeni i bardziej kompetentni zwykle wykazują więcej gotowości do rzeczywistej i kreatywnej współpracy. Z tego powodu niezwykle ważne dla długofalowego powodzenia przedsięwzięcia jest stworzenie przez właściciela sieci kultury organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, uczciwości i zaufaniu, a także na nieustannej dbałości o rozwój merytoryczny partnerów. Członkowie sieci muszą mieć prawo do własnego zdania, mogą zawsze zwrócić uwagę innym partnerom oraz właścicielowi marki na ważne dla nich kwestie – bez żadnych negatywnych konsekwencji. Umowa partnerska – w przeciwieństwie do większości umów franczyzowych – powinna być możliwie jak najbardziej równorzędna, tj. zapewniająca takie same prawa i obowiązki obu stronom. Obowiązkiem organizatora sieci jest także stałe informowanie partnerów o planach strategicznych rozwoju firmy, ewentualnych zmianach mających wpływ na funkcjonowanie oddziałów tak, aby każdy partner mógł się do nich z odpowiednim wyprzedzeniem przygotować.
GO-leasing to partnerska sieć brokerów leasingu, która obsługuje klientów na terenie całego kraju. Współpracuje z 24 najlepszymi firmami leasingowymi oraz bankami, aby spełnić oczekiwania przedsiębiorców w zakresie finansowania ich biznesów. Czy leasing to dobre rozwiązanie dla twojej firmy? Rozmawiamy z Pawłem Dunaj, właścicielem gdyńskiego oddziału GO-leasing.
Choć wydaje się, że świadomość finansowa Polaków rośnie, to jednak wciąż brakuje jasnych informacji dotyczących finansowania. Co więcej, trudno przekonujemy się do wszelkich „nowinek”, także na rynku usług finansowych.
Na polskim rynku doradztwa finansowego, doradcy zajmują się głównie rozwiązaniami kredytowymi i ubezpieczeniowymi, nierzadko chwaląc się, że zajmują się dosłownie wszystkim, czyli jeszcze inwestycjami, leasingiem, factoringiem, dotacjami, a nawet księgowością. W mojej opinii, nie można być ekspertem we wszystkim. Uważam, że wskazana jest specjalizacja. W moim przypadku padło na leasing właśnie. Moi partnerzy w GO-leasing, bo jesteśmy siecią partnerską, mają podobne zdanie. Poszerzamy wiedzę ekspercką w tym konkretnym zakresie, co pozwala nam realizować również trudne i nietypowe transakcje.
Czym jest leasing i kiedy znajduje zastosowanie?
To najprostsza forma finansowania zakupu środków trwałych do firmy. Leasingować można dosłownie wszystko, od aparatów fotograficznych i laptopów, przez sprzęt medyczny, oprogramowanie, po samochody, jachty, maszyny rolnicze, budowlane czy demontowalne konstrukcje stalowe, a nawet nieruchomości. To rozwiązanie, które sprawdza się zarówno w przypadku dużych firm/korporacji, jak i tych najmniejszych – jednoosobowych działalności gospodarczych. Firma zyskuje w ten sposób prostszy i szybszy sposób finansowania w porównaniu z tradycyjnymi kredytami, a także może liczyć na pewne korzyści podatkowe.
Czy takie rozwiązanie sprawdzi się także w przypadku osób prywatnych?
W takim przypadku mówimy o tzw. leasingu konsumenckim, który zazwyczaj dotyczy zakupu samochodów do 3,5 tony. Niejednokrotnie jest on łatwiej dostępny i bardziej opłacalny niż kredyty samochodowe. Warto sięgnąć po ten instrument, choć muszę przyznać, że niewiele osób fizycznych wie o tej formie finansowania.
Jakie inne korzyści płyną z leasingu?
Przede wszystkim ułatwiony dostęp do kapitału – większa płynność finansowa firmy, ale też możliwość zwiększenia mocy produkcyjnych, poszerzenie zakresu usług. Niewątpliwą zaletą jest to, że w leasingu rzadko wymagane są dodatkowe zabezpieczenia – z reguły wystarczy sam przedmiot leasingu. Leasing często dostępny jest już od pierwszego dnia działalności firmy. Nie zapominajmy też, że leasing może po prostu pomóc zrealizować marzenie zakupu np. wymarzonego samochodu.
Z jakimi kwestiami najczęściej zgłaszają się klienci do GO-leasing?
Klienci przede wszystkim pytają o samą dostępność leasingu, również sposób jego rozliczania, kwestie podatkowe oraz te związane z księgowością. Bardzo istotna jest też sprawa wymaganego wkładu własnego. Do każdego klienta podchodzimy bardzo indywidualnie, nieszablonowo – w zależności od jego realnych potrzeb. Kierujemy się też m. in. przystępnością warunków, jak i dostępnością finansowania. Podejmujemy się również trudnych spraw, gdzie Klienci zostali odprawieni już przez kilka firm leasingowych. Wczoraj np. jedna firma zajmująca się nagłośnieniem pytała mnie o możliwość wyleasingowania stołu mikserskiego – czemu nie?

Co wyróżnia GO-leasing z pośród innych firm tego typu?

Firma jest otwarta na indywidualne potrzeby klienta. Minimalizowana jest ilość formalności, skraca to cały proces. W wielu firmach, również w branży finansowej, gdy rozmawiamy z „ekspertem”, mamy niejednokrotnie uczucie, że rozmawiamy z kimś przypadkowym – często jest to młody człowiek po kilkudniowym szkoleniu, rzucony na głęboką wodę z jednym celem – zrealizowanie planu sprzedaży. W naszym przypadku jest zupełnie inaczej – jak wspomniałem jesteśmy siecią partnerską – tzn. każdy Partner prowadzi swój własny biznes na lokalnym rynku, nie mamy planów sprzedaży – to co nas interesuje to harmonijny rozwój biznesu, który może zostać zrealizowany tylko przez skuteczną i rzetelną obsługę naszych Klientów. Większość moich Klientów to osoby z polecenia. Działalność w sieci zwiększa rozpoznawalność naszej marki, zwiększa jej wiarygodność, łatwiej jest nam również negocjować warunki z firmami leasingowymi – zarówno dla nas jak i naszych Klientów. Bezcenną sprawą jest wymiana doświadczeń pomiędzy Partnerami – a jest nas już blisko 40 w całej Polsce.

Kontakt
GO-leasing Sp. z o.o. ul. Kołobrzeska 1 lok.3, 10-442 Olsztyn 89 522 15 66 89 522 15 66 partnerzy@go-leasing.pl

Źródło: GO-leasing

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *