Telekomunikacja, IT, AGD/RTV

i4-Mobile

Biznes skazany na sukces!

Posiadanie własnej firmy to marzenie wielu osób. Jednak nie każdy decyduje się na takie przedsięwzięcie. Boimy się ryzyka, braku wsparcia, trudności logistycznych. Każda działalność gospodarcza obarczona jest ryzykiem i brakiem gwarancji sukcesu. Jednak ryzyko można minimalizować! Jak? Współpraca z i4-Mobile to nic innego jak pełne wsparcie w stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Jesteś zainteresowany prowadzeniem salonu PLAY?

Gwarantujemy sprawdzony model biznesowy i współpracę z prestiżowym Partnerem. Udzielamy wspracia logistycznego, marketingowego, trenerskiego i HR-owego. Dzielimy się wiedzą o rynku oraz spostrzeżeniami jak maksymalizować zyski. Oferujemy szkolenia oraz doradztwo.

Jednostki własne: 10

Jednostki franczyzowe: 55

 

play

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i podjęciem współpracy.

Co zyskujesz?

  • Sprawdzony model biznesowy
  • Gotowe rozwiązanie informatyczne
  • Wsparcie logistyczne
  • Doradztwo, marketing, szkolenia, dostęp do wiedzy rynkowej
  • Współpracę z liderem na rynku

Na rynku komunikacyjnym istniejemy już 8 lat. Jako
strategiczny partner PLAY umacniamy swoją pozycję we
wszystkich kanałach sprzedaży (B2C; B2B; D2D).
Naszą siłą są ludzie to oni czynią definiują naszą firmę
i sprawiają, że jesteśmy nie do zatrzymania.
Wymagania odnośnie Kandydata na Doradcę Biznesowego PLAY
Doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość technik sprzedaży
Prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowość do jej
założenia
Mobilność – prawo jazdy i własny samochód, gotowość do pracy w
terenie
Zdolność do pozyskiwania klientów i utrzymywania z nimi dobrych
relacji
Samodzielność, komunikatywność i dynamizm w działaniu
Dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista
Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, Excel, Internet)
Zakres obowiązków Doradcy Biznesowego PLAY

Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów z określonego segmentu rynku
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o ich
satysfakcję poprzez analizę potrzeb i doradztwo
Monitorowanie i rozwój bazy klientów oraz pozyskiwanie nowych
kontrahentów
Realizacja założonego planu sprzedaży, planowanie działań
sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
Systematyczn a praca w terenie, prowadzenien egocjacji handlowych
Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie, dbanie o
wizerunek firmy
Monitorowanie działań konku rencji

Korzyści wynikające z pracy jako Doradca Biznesowy

  • Prowizyjny system wynagrodzenia
  • brak górnych limitów wynagrodzenia
  • Zwiększenie ilości klientów poprzez działania marketingowe
  • Organizacja czasu pracy we własnym zakresie
  • Budowanie relacji biznesowych i poszerzanie własnej bazy kontaktów biznesowych
  • Możliwość sprzedaży pełnej oferty PLAY
  • Co oferujemy jako i4-Mobile?
  • Współpracę w strukturach stabilnej i prężnie rozwijającej się firmy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wysokie stawki prowizyjne z dodatkowym, unikalnym systemem premii i bonusów
  • Wsparcie firmowego Call Center w umawianiu spotkań
  • biznesowych z klientami
  • Otwartą i nowoczesną kulturę organizacyjną
  • Profesjonalne przygotowanie do pracy w postaci szkoleń produktowych i sprzedażowych

Zasady współpracy z i4-Mobile

Prowadzenie własnej działalności (VAT)
Podpisanie umowy partnerskiej
Zabezpieczenie na zakup towaru
Przekazanie zasad współpracy
pod postacią Umowy Agencyjnej
• Umowa o zachowaniu poufności
• Stawki prowizyjne
• Wzory umów

Szkolenie i proces autoryzacji Doradcy Biznesowego
Cały proces trwa około 3 tygodni i składa się z następujących etapów:

Przesłanie dokumentów takich jak CV oraz ankiety do i4-Mobile
Spotkanie wstępne z koordynatorem sieci PLAY
4-dniowe szkolenie stacjonarne w centrali Play w Warszawie
Test autoryzacyjny na koniec szkoleniaq
Pełna autoryzacja
Dlaczego i4-Mobile?
Posiadamy rozwiązania, narzędzia oraz optymalne strategie biznesowe, które możemy udostępnić naszym przyszłym partnerom
Dynamicznie się rozwijamy, a jako najwyższy priorytet traktujemy ciągły wzrost jakości obsługi Klienta i poszerzanie
zakresu oferowanych usług.
Współpracujemy z podmiotami, które mają wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.

Specyfikacja lokalu

Miasta powyżej 20.000 mieszkańców.

Lokalizacja

Punkt widoczny dla klienta od strony głównych ciągów pieszych i komunikacyjnych. Punkt na
parterze, wejście do punktu z chodnika od strony ciągu pieszego.
Centrum handlowe: widoczny dla klienta, lokalizacja w najbardziej uczęszczanych ciągach w
obrębie obiektu.

Parking

W pobliżu 50 m, istnieje możliwość zaparkowania bez większych utrudnień (np. zakazu
parkowania) – w przypadku deptaka i rynku do 150 m.
Centrum handlowe: Wymagany parking bezpośrednio przy obiekcie handlowym, dla klientów
obiektu.

Otoczenie punktu

Lokalizacja w ciągu handlowym, w ścisłym centrum miasta lub przy głównych ciągach
handlowych, obecność w najbliższym otoczeniu konkurencji.
Centrum handlowe: Minimum 5 lokali, sklepów w galerii handlowej, gdy poza centrum na
osiedlach o gęstej zabudowie i (lub) gdy stanowi miejsce robienia zakupów dla okolicznych
miejscowości.

Atrakcyjność obiektu, elewacja zewnętrzna

Stan dobry, wymagający niewielkiego odświeżenia. W przypadku gdy wymagana jest zgoda
konserwatora zabytków – stan bardzo dobry.
Centrum handlowe: łatwy do zauważenia przez klienta, lokalizacja w najbardziej uczęszczanych
ciągach pieszych w obrębie obiektu.

Możliwość montażu kasetonów

Możliwość montażu kasetonów podstawowych Play i semaforu Play.
Centrum handlowe: możliwość montażu min. kasetonów podstawowych Play.

Witryna

Witryna punktu sprzedaży powinna być w 100% przeszklona, bez szprosów, na całej szerokości
elewacji. W witrynie nie może być krat. Minimalna szerokość elewacji to 4m. Odstępstwo od
powyższej reguły jest możliwe po wcześniejszej pisemnej akceptacji P4, dla obiektów
znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej lub wpisanych do rejestru zabytków. Brak
zgody na dostosowanie witryny do standardów Play Mobile wymaga przedstawienia pisemnego
potwierdzenia z właściwych urzędów. Na galeriach handlowych dopuszczalne jest pozostawienie
otwartej przestrzeni na całej szerokości punktu sprzedaży.

Wymagania Techniczne

Warunkiem koniecznym jest posiadanie łącza Internetowego minimum 2 Mbit/s. Alarm,
monitoring.

Standard lokalu

Powierzchnia: minimalna powierzchnia 25m2 (sala sprzedażowa), wysokość około 3 m.
Kategorie punktów sprzedaży
Punkt samodzielny – Samodzielny lokal z osobnym wejściem lub wydzielony w ramach centrum
handlowego boks, otoczony ścianami również z osobnym wejściem. Stoisko na galerii handlowej
(wyspa) – stoisko Play na terenie centrów handlowych (nie ogrodzone ścianami, nie zamykane
wejście) na galerii handlowej centrum handlowego.

Kontakt
i4-Mobile ul. Handlowa 7 lok. 302, 15-399 Białystok 535 010 079 (85) 874 98 98 partner@i4-mobile.pl

Źródło: i4-Mobile

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *