Art. dziecięce

La Compagnie des Petits

“La Compagnie Des Petits” – wiodąca francuska marka dziecięcej odzieży klasy prêt-à-porter.
Firma została założona w 1991 roku. Obecnie funkcjonuje już ponad 200 sklepów „La Compagnie des Petits” w Belgii, Francji, Luksemburgu, Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii, Tunezji, Hong Kongu, Makao, Chinach, Rosji, Algierii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce i innych krajach.
Nasi klienci na całym świecie doceniają bogate kolekcje, wyjątkową jakość, ekskluzywny styl oraz doskonały stosunek ceny do jakości markowej odzieży „La Compagnie des Petits”. W „La Compagnie des Petits” oferujemy pełną gamę odzieży dziecięcej, obuwia i akcesoriów dla chłopców i dziewczynek od 1 miesiąca życia do 12 lat. Ponadto w naszych sklepach można kupić odzież dziecięcą na wyjątkowe okazje, która zadowoli najbardziej wymagających klientów.
Na podstawie wyników badań, przeprowadzonych na polskim rynku odzieży dziecięcej potwierdziliśmy, że oferowany przez nas asortyment i ceny są dobrze odbierane przez klientów. Ponadto sklepy „La Compagnie des Petits” wyróżniają się na tle już istniejących w Polsce marek, ponieważ odzwierciedlają francuską elegancję w konkurencyjnych cenach.

Jednostki własne 80

Jednostki franczyzowe 120

 

SONY DSC

 

Dwie linie odzieży w ciągu roku: bogaty asortyment – 1100 pozycji, 7-13 tematów oraz 4 grupy wiekowe w każdej kolekcji.
Kolekcja bielizny (dziennej i nocnej) jest stała przez cały rok.
Elastyczna polityka zamawiania towaru; 1-2 miesiąca przed rozpoczęciem sezonu oraz możliwość dokonania zmian w zamówieniu w trakcie sezonu.
Przewidywana jest zaliczka za każdą zamówioną partię towaru.
Po każdym sezonie sprzedaje się średnio 90% zamówionego towaru.

Wsparcie biznesowe

Nasza dewiza brzmi: „zadowolony franczyzobiorca to zadowolony klient”. Pragniemy aby nasi franczyzobiorcy byli zadowoleni ze wspólpracy dlatego szczególną uwagę poświęcamy wspierając ich na każdym etapie prowadzenia binzesu. Oto główne elementy naszego wsparcia:
Koncept biznesu „pod klucz”. Dostarczamy sprzęt komputerowy, oprogramowanie POS oraz przeprowadzamy wszystkie niezbędne instalacje. Dostarczamy narzędzia marketingowe. Pomagamy w organizacji i uczestniczymy, wraz z franczyzobiorcą, w uroczystym otwarciu sklepu.
Prowadzimy szkolenia praktyczne personelu bezpośrednio w sklepie, jak również szkolenia teoretyczne.
Stale wspieramy i doradzamy w zakresie sprzedaży, merchandisingu, marketingu oraz komunikacji.
Zapewniamy opiekę ze strony kierownika regionalnego i pracowników z „La Compagnie des Petits”.

Wsparcie marketingowe

„La Compagnie des Petits” realizuje kompleksowe i efektywne działania marketingowe. Szeroka gama wykorzystywanych przez nas narzędzi pozwala zbudować lojalność obecnych klientów i pozyskać nowych. Narzędzia te potwierdzają naszą reputację i wzmacniają wizerunek marki. Są to:

Kampanie reklamowe w Internecie oraz w prasie.
Konkursy.
Katalogi z kolekcjami sezonowymi.
Promocje i organizacja eventów w sklepie połączona z reklamą.
Bezpośrednie działania marketingowe (program lojalnościowy, prezenty dla dzieci, itd.).
Kampania reklamowa prowadzona lokalnie: w radio, prasie, na plakatach, ulotkach i innych dostępnych metod.
Przewidywana suma inwestycji
Całkowita kwota inwestycji w sklep o powierzchni 60-80 m2 wynosi około 50-75 tys. €.
Wstępna opłata franczyzowa wynosi 8 tys. € za całą Polskę. Opłata ta obejmuje prawo do otwierania i prowadzenia sklepów „La Compagnie des Petits” w obrębie jednego kraju. Jeśli franczyzobiorca planuje otworzyć więcej niż jeden sklep, wtedy początkowa opłata franczyzowa pobierana jest tylko raz.
Pakiet startowy na otwarcie jednego sklepu wynosi 3 tys. €. Ta kwota obejmuje zakup niezbędnego wyposażenia sklepu, dostarczanego przez franczyzodawcę (wieszaki, stojaki, manekiny itp.)
Roczna opłata bieżąca jest stała i wynosi 2,4 tys.€.

Podstawowe wymagania sieci

Wymagania odnośnie lokalizacji sklepów
Każdy sklep projektujemy w taki sposób, aby podkreślać atrakcyjność kolekcji, jej kolory i oryginalność oraz stworzyć atmosferę zabawy. Szczególną uwagę przywiązujemy do merchandisingu. Charakterystyczne cechy lokalizacji naszych sklepów to:
Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tj. przy głównych ulicach handlowych oraz w centrach handlowych.
Powierzchnia sprzedażowa powinna wynosić 60-80 m2. Zaplecze to dodatkowe 15-20 m2.
Wnętrze sklepu powinno być pełne światła i jasne, z dużą witryną i białą fasadą z kolorowymi napisami.
Mały czerwony samochód przy wejściu do sklepu.
Modułowe meble oraz wykończenie wnętrza sklepu charakterystyczne dla marki, które nadaje jednolity charakter sklepu.
Specjalne oświetlenie ma na celu stworzenie serdecznej atmosfery oraz dodanie prestiżu butikowi.
Średni okres zwrotu inwestycji to 2 lata (zgodnie z wynikami pracy istniejących sklepów).

Kontakt
LCDP partner in Poland (22) 560 80 36 moda4kids@franchising.pl

Źródło: La Compagnie des Petits

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *