Kosmetyki, biżuteria, upominki

LARÔME parfumes

Opis licencji master

Perfumy L`ARÔME są mieszanką luksusu i wyrafinowania, dostępne w przystępnych cenach dla naszych klientów. Kolekcja perfum L`ARÔME została stworzona i jest produkowana w Grasse w Prowansji, we Francji, w fabryce, która ceni 52-letnią tradycję. Grasse w Prowansji jest światową stolicą przemysłu perfumeryjnego od XVI wieku.
Jedyni na świecie, którzy stworzyli kolekcję rozlewanych perfum L’AROME „Made in France”, które są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami przemysłu perfumeryjnygo. Podczas wytwarzania perfum L`ARÔME używa surowców z najlepszych olejków zapachowych na całym świecie, jak również najlepszego alkoholu we Francji. Dzięki czystości, alkohol podnosi najbardziej delikatne nuty woni olejku zapachowego ku zadowoleniu naszych klientów. Obecnie kolekcja perfum L`ARÔME to aż 110 wód perfumowanych dla kobiet i 60 wód perfumowana dla mężczyzn. Liczbę perfum stale rośnie zgodnie z nowymi trendami na rynku i wymaganiami klientów.
Nalewane perfumy L`ARÔME pozwalają klientom wybrać nie tylko rodzaj perfum jaki chcą, ale także ilość jaką potrzebują. Poza oryginalną konstrukcją amfory L`ARÔME, każde perfumy w L`ARÔME mają swój własny specyficzny kolor, umożliwiający na koniec zakupu magiczną opowieść o setkach różnych kolorach.
L`ARÔME stworzyła nową, innowacyjną koncepcję franczyzy – okazję sprzedaży perfum „Made in France” w przystępnych cenach. Nasza koncepcja franczyzy jest elastyczna, z niskim ryzykiem biznesowym przy niskiej inwestycji (minimum 1.425 EUR, czyli 6.000 zł), bez opłat wstępnych ani opłat bieżących.

Niektóre z zalet naszej koncepcji to:

Wizualnie punkty sprzedaży z setkami nut perfum L`ARÔME przyciągające potencjalnych klientów;
perfumy L`ARÔME (EDP) są najwyższej jakości perfumami „Made in France”;
atrakcyjna cena detaliczna w stosunku do innych perfum „Made in France” na rynku;
ze względu na dobre ceny, wysoką jakość i atrakcyjny wygląd, sprzedaż perfum L`ARÔME jest wysoka;
marża operacyjna jest wysoka (do 300%) w poruwnaniu do średniej w przemyśle perfumeryjnym i kosmetycznym;
nasi partnerzy mogą sprzedać komplementarną gamę produktów wraz z zapachami L`ARÔME (np. kosmetyki, make-up, lakier do paznokci, biżuterię, akcesoria do włosów …), o ile produkty te nie są bezpośrednio konkurencyjne z naszymi produktami.
Nasi partnerzy mogą wybrać, aby otworzyć sklep L`ARÔME (single-unit) lub franczyzy franczyzę Corner (zakupy w sklepie).

Firma oferuje kilka modeli współpracy:

Master franczyza z gwarancją terytorium wyłączności. Master franczyzobiorca jest zobowiązany do otwarcia co najmniej jednego pilotażowego punktu sprzedaży L`ARÔME, a potem do pozyskiwania kolejnych partnerów do współpracy.
Pojedynczy sklep lub shop-in-shop – franczyzya indywidualna „pod klucz”, przy minimalnej inwestycji 1.425 EUR (6.000 zł).
Oferujemy również możliwość rozpoczęcia z pojedynczą jednostką franczyzową, z możliwością, aby stać się master-franczyzobiorcą po 3 miesiącach.
Kandydaci zainteresowani master franczyzą, którzy podpiszą umowę do grudnia 2016 otrzymają za darmo całe pierwsze zaopatrzenie, tj. produkty L’arome.

Jednostki własne: 1 w Chorwacji

Jednostki franczyzowe i masterbiorcy na świecie: 30 w Chorwacji

 

amfore-u-nizu-larome

 

Dla franczyzobiorcy

Bezpłatne szkolenie przez franczyzodawcę,
Lokalizacja sklepu lub punktu sprzedaży jest chroniona i określona w umowie franczyzowej (wyłączność terytorialna),
Franczyzobiorca kupuje pewną ilość płatnych próbek, wraz ze wsparciem odnośnie działań promocyjnych,
Wsparcie marketingowe w punkcie sprzedaży,
Bezpłatna pomoc dotycząca merchandisingu i aranżacji wizualnej sklepu.

Przewidywana suma inwestycji

Brak opłaty wstępnej lub opłat bieżących,
Koszt pierwszego zaopatrzenia sklepu we wszystkie perfumy L`ARÔME w przypadku pojedynczego sklepu lub shop-in-shop – minimum 1.425 EUR (6.000 zł),
Koszt pierwszego zatowarowania dla master-franczyzobiorcy w zależy o wielkości obszaru wyłaczności – minimum 10.000 EUR (42.000 zł),
Inwestycja w sprzęt (wskaźnik sprzedaży i liczników), meble zależy od wielkości sklepu.

Podstawowe wymagania sieci

Sklep (wynajmowany lub własny) zlokalizaowany w ruchliwym miejscu – powierzchnia od 15 m2 do 40 m2;
Potencjał master-franczyzobiorca musi opracować plan rozwoju bizensu i pozyskania partnerów lub otwarcia we własnych zakresie kolejnych punktów sprzedaży na swoim terytorium.

Kontakt
Larome Point j.d.o.o. Sestinski Vrh 2 D, 10 000 Zagreb, Chorvatsko +385 1 4637 324 +385 1 4637 288 zb@olfacto.hr

Źródło: LARÔME parfumes

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *