Nieruchomości

Metrohouse

Metrohouse to sieciowa agencja nieruchomości działająca na rynku od 2006 r. Posiada 78 placówek, ponad 500 brokerów oraz doradców nieruchomości i lokalizacje w większości województw.
Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe. Oferta Metrohouse obejmuje pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
Poza pośrednictwem nieruchomości Metrohouse dostarcza także swoim klientom usługi pośrednictwa kredytowego realizowane przez niezależnych doradców kredytowych Metrofinance.
Każdego roku firma przeprowadza kilka tysięcy transakcji na wtórnym i pierwotnym rynku nieruchomości.
W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada 149 placówek. Firma rozwija się również w Czechach.

Jednostki własne 8

Jednostki franczyzowe 70

 

phoca_thumb_l_projektowanie-wnetrz-koszalin-metrohouse-06

 

Mocne strony

Silna marka

Sprawdzona i znana w całej Polsce marka.

Know-how

Własny system CRM, standardy i wypracowane modele działania.
Autorskie programy szkoleniowe

Opracowane dla każdego szczebla kariery w branży.

Biur nieruchomości 78
Doradców 500
Franczyzobiorców 62
Ofert 45000
Rozpocznij biznes z solidnym partnerem!

Rynek nieruchomości w Polsce to bardzo perspektywiczna branża. W ostatnich latach wg danych GUS sprzedaje się w Polsce średnio 323 tys. nieruchomości.* Zakup znacznej ich części finansowany jest kredytem hipotecznym. Tylko w 2015 r. udzielono kredytów hipotecznych na łączną kwotę 39,1 mld zł.** Jako sieciowa agencja nieruchomości firma oferuje klientom pośrednictwo w zakupie/sprzedaży, jak i finansowaniu zakupu nieruchomości na terenie całej Polski. Co roku udziałem jest kilka tysięcy transakcji. Warto dołączyć do grona partnerów franczyzowych Metrohouse i czerpać korzyści z pośrednictwa w transakcjach na rynku nieruchomości. Co można zyskać rozpoczynając współpracę z Metrohouse?

Wysokie dochody

Dzięki współpracy z Metrohouse Twój biznes wejdzie na wysokie obroty. Wysoką rentowność uzyskasz m.in. dzięki takim elementom jak silna, rozpoznawalna marka, szeroki wachlarz narzędzi do budowy od podstaw biznesu w nieruchomościach i know-how, za którym stoją lata doświadczeń na polskim i zagranicznych rynkach nieruchomości.

Rozpoznawalną markę

Metrohouse jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku biur nieruchomości. Działanie pod dużą, znaną marką to liczne zalety, wśród których można wymienić lepszą współpracę z klientami, większe ich zaufanie, ale także możliwość pracy na dużej bazie zarówno klientów, jak i nieruchomości. To wszystko przekłada się na dochody biura, bo silna marka to także możliwość uzyskiwania wyższych wynagrodzeń. Ponadto znana marka ułatwia stworzenie od podstaw silnego teamu agentów nieruchomości, którzy wiedzą, że za ich działaniami stoi mocny brand.

Narzędzia do budowy własnego biura

Działamy na polskim rynku już od 10-ciu lat. Przez ten czas zebraliśmy szereg doświadczeń, które pozwalają na przekazanie naszym partnerom franczyzowym przetestowanych narzędzi do budowy dobrze funkcjonującego biznesu. Wiemy jak stworzyć odpowiednie warunki do działania w branży nieruchomości i dzięki infrastrukturze (CRM), standardom działania oraz wsparciu naszych managerów pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu finansowego na lokalnym rynku.

Suma inwestycji

Minimalna kwota inwestycji wraz z opłatą wstępną to 50 tys. zł,
Opłaty franczyzowe są zróżnicowane w zależności od lokalizacji biura.

Wymagania sieci

motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej);
gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań);
posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura – min. 50 tys. zł (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy);
dysponowanie lokalem min. 50-60 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).

Know-how i szkolenia

Aby zarabiać, trzeba mieć wiedzę o rynku. Dołączając do Metrohouse, jako nowy partner franczyzowy zostaniesz gruntownie przeszkolony w oddziale wdrożeniowym Metrohouse, a Twoi nowi agenci nauczą się profesji pod okiem najbardziej doświadczonych doradców Metohouse. Przekażemy Ci szereg praktycznych informacji, dzięki którym branża nieruchomości nie będzie miała tajemnic. Od Ciebie zależy wdrożenie tych mechanizmów. Oczywiście będziemy Cię w tym wspierać.

Informacje

Metrohouse Franchise S.A.
Adres: ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa (Sienna Center, budynek 2, piętro II)

Kontakt
Agata Korzeniewska Dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Telefon: +48 883 376 123 email: franczyza@metrohouse.pl

Źródło: Metrohouse

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *