Turystyka i hotele

Travel Shops

Franczyza dla agentów

Nie masz pomysłu na pozyskanie nowych klientów?
Nie masz pełnej oferty turystycznej?
Nie masz budżetu na nowoczesny portal internetowy?
Nie masz narzędzi do rzeczywistej sprzedaży internetowej?
Travel Shops poszerza swoją Sieć biur podróży o biura franczyzowe. Zapraszamy właścicieli biur agencyjnych do partnerstwa na zasadach franczyzy.

Jednostki własne 13

Jednostki franczyzowe 39

 

biuro_ts10

Travel Shops Oferuje silne i kreatywne partnerstwo, wymierne korzyści wynikające z uczestnictwa w Sieci oraz bardzo dobre wzajemne relacje we współpracy.

Marzysz o własnym biurze podróży?

Szukasz pomysłu na siebie samego, ale chcesz uniknąć ryzyka dużej inwestycji?
Lubisz podróże i chcesz to połączyć z zarabianiem pieniędzy?
Zapraszamy Cię do naszego grona.
Szukamy ludzi otwartych, ambitnych i samodzielnych.
Zrealizujesz plany i spełnisz marzenia bez ryzyka niepowodzenia.
Ogólnopolska sieć biur podróży Travel Shops zaprasza do współpracy Partnerów (firmy i osoby), którzy chcą otworzyć i prowadzić biuro podróży, stacjonarne lub internetowe. Skorzystaj z naszej wieloletniej wiedzy branżowej, nowoczesnej technologii do sprzedaży internetowej oraz promocyjnych warunków. Otwórz biuro w cztery tygodnie i dołącz do nas w swoim mieście.
Z nami zaoszczędzisz czas i pieniądze.

Uruchomienie i prowadzenie biura:

uruchomienie biura podróży w 30 dni,
prowadzenie biura pod ogólnopolską doświadczoną marką,
korzystanie z know-how popartego wieloletnim sukcesem,
optymalizacja kosztów działalności biura,
bieżąca pomoc biznesowa, prawna, księgowa,
uproszczony system rozliczeń i fakturowania,
udostępnienie marki Travel Shops i znaków firmowych,
bezpłatne zagraniczne wyjazdy szkoleniowe dla najlepszych biur.

Wizualizacja i marketing:

spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych,
programy premiowania za wyniki sprzedaży,
udział w programach motywacyjnych organizatorów,
spójna wizualizacja stron www wszystkich biur Sieci,
pełna prezentacja biura na stronie www.travelshops.pl,
wspólne akcje marketingowe dla klientów.
Szkolenia dla właścicieli i pracowników:
systemowe,
sprzedażowe,
produktowe,
zagraniczne połączone z wypoczynkiem.

Kompletna oferta sprzedaży:

ponad 120 organizatorów w jednym systemie rezerwacyjnym,
dostęp do oferty turystycznej największych touroperatorów,
bilety lotnicze i autokarowe,
rezerwacja hoteli,
ubezpieczenia,
wypożyczalnie aut,
parkingi przy lotniskach.

Warunki i wsparcie sprzedaży:

atrakcyjne warunki kontraktów uzyskane dla całej Sieci,
brak konieczności podpisywania umów z każdym organizatorem,
brak opłat za rozpoczęcie współpracy z organizatorami,
kierowanie klientów do lokalizacji biura,
stała opieka biura 7 dni w tygodniu,
wzmocnienie sprzedaży przez połączenie kilku kanałów obsługi klienta.

Technologia i narzędzia sprzedażowe:

spersonifikowana strona www z automatyczną aktualizacją ofert,
internetowa wyszukiwarka ofert z pełną ścieżką rezerwacji,
bezpłatny system newslettera z ofertami dla klientów,
e-narzędzia obsługi klienta na stronie www,
bezpłatny CMS – system zarządzania stroną www,
konta e-mail w domenie Travel Shops,
bezpłatny CRM – system zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem,
nowoczesny system analiz i raportów sprzedażowych.

Suma inwestycji

Koszty przystąpienia i uczestnictwa w Sieci Travel Shops są zindywidualizowane. Oferta zróżnicowana jest w zależności od formy prowadzenia biura podróży (office, net, mobile), oraz od tego, czy do Sieci przystępuje agent funkcjonujący na rynku, czy jest to planowane nowe biuro podróży. Opłaty wstępne kształtują się od kilku do ok. 20 tysięcy, i zawierają pakiet franczyzowy, umeblowanie biura i branding lokalu, oraz indywidualną stronę www. Po stronie Franczyzobiorcy leży koszt remontu lokalu oraz koszt urządzeń biurowych. Ze stałych miesięcznych opłat nie pobieramy opłaty marketingowej oraz wysyłkowej. Franczyzobiorca ponosi miesięczny koszt serwisowania strony www oraz opłatę administracyjną uzależnioną od modelu współpracy.

Podstawowe wymagania sieci

Posiadanie środków finansowych na prowadzenie biura w pierwszym okresie.
Przestrzeganie standardów i procedur przyjętych w Travel Shops.
Znajomość zagadnień związanych z turystyką.
Chęć rozwoju i gotowość udziału w szkoleniach.
Kreatywność, determinacja i ukierunkowanie na sukces.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Office Partner
Lokal na parterze w ciągu handlowym, w centrum handlowym lub na osiedlu mieszkalnym.
Minimalna powierzchnia 15 m2, witryna okienna, wejście z ulicy/ciągu handlowego.
Komputer, internet, telefon/fax, drukarka.
Wizualizacja biura zgodna z wytycznymi Travel Shops.
Net Partner
Komputer, internet, telefon, dostęp do drukarki i faksu.
Mobile Partner

Przedstawimy szczegółową propozycję i odpowiemy na pytania.

Kontakt
Adam Żywicki, +48 885 909 101, partner@travelshops.pl

Źródło: Travel Shops

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *